Volvo Cars komt met vernieuwde website

De website van Volvo Cars heeft onlangs een flinke metamorfose ondergaan en is compleet vernieuwd. Het frisse nieuwe ontwerp van de website nodigt zijn bezoekers via een heldere navigatie uit tot een reis door Volvo-land. 

De oude website van Volvo Cars Nederland kon wel een opfrisser gebruiken en met de vernieuwde gebruiksvriendelijke website slaat Volvo de spijker op zijn kop. De website biedt online een premium beleving die naadloos aansluit op het imago van het merk Volvo. 

Bij de ontwikkeling van de nieuwe website stelde Volvo de gebruiker centraal, zodat onderwerpen makkelijk te vinden zijn middels een logische navigatie en die toegang bieden tot de meest uiteen- lopende informatie. Steeds meer mensen oriënteren zich online op de keuze van zijn of haar nieuwe auto en bij hun digitale speurtocht gebruiken ze steeds vaker hun tablet en-of smartphone. Daarmee kunnen bezoekers op de web- site volvocars.nl snel een eenvoudig hun favoriete nieuwe Volvo samenstellen, aan de hand van grote visuals en compacte maar duidelijke informatie. 

Volgens Arthur van Es, directeur marketing bij Volvo Cars Nederland, is de nieuwe site pure merkbeleving: “In principe heeft Volvo Cars voor elk land eenzelfde website ontwikkeld met een gelijke structuur, echter voor de Nederlandse markt hebben we enkele specifieke pagina’s toegevoegd over onderwerpen zoals leasing en de voor ons belangrijk fiscale bijtelling.”

in deze editie

In dit nummer lees je een reisverslag naar Schotland met de V90 recharge T6 Plug-in Hybrid AWD. Rijden we in een XC60 T8 Plug-In Hybrid, nemen we een kijkje bij de oldtimerbeurs in Rosmalen. Aart van der Haagen maakte een reportage over de PV544 Sport. Veel lees plezier!
 

Aanbevolen

Algemene voorwaarden